Fikset litt på nesen

Det er ikke uten risiko å foreta nesekirurgi. Med Restylane kan en dyktig og erfaren behandler gjøre små korrigeringer som kan fjerne skjevheter og rette ut nesen, helt uten kirurgi.

Hege Wennes er eier av Wennesklinikken i Drammen, og en av landets absolutt mest erfarne Restylanebehandlere. Hva dreier dette seg om? Noen kan gå i årevis og irritere seg over eller plages av små skjevheter. Det er mange som ikke vet hvordan Restylane kan brukes til å rette opp skjevheter, disharmoni, arr og mer. Det er fordi Restylane består av en stor bredde produkter som kan benyttes til forskjellige behov og ønsker.

Hva gjorde du her?

I dette tilfellet ønsket kunden å rette opp neseryggen for å få en finere profil. De fleste kjenner ikke til denne muligheten, og det er helt klart mindre risikofylt og mindre smertefullt enn kirurgi. Det skal lite til og man ser resultatet med en gang, uten nedetid eller ubehageligheter. Husk å gå til en autorisert Restylanebehandler. Se etter gyldig ID-kort, slik at du er sikker. Slike behandlinger krever erfaring.

Les også “Ny nese uten kirurgi”

Ny nese på ti minutter

Bestill gratis konsultasjon i dag

Ønsker du å bestille time til en av våre behandlinger?
Her finner du oversikt over ledige tider og kan endre dine eksisterende avtaler.
Timebestilling til Trondheim, Lillestrøm og Kirkenes kan gjøres på telefon eller e-post.

I TILLEGG TIL AT HEGE DRIVER EGEN KLINIKK I DRAMMEN, KOMMER HUN FORTSATT OGSÅ TIL LILLESTRØM, KIRKENES, OG TRONDHEIM.

STØRRE TILGJENGELIGHET OG FLEKSIBILITET FOR DEG!

Drammen

Lillestrøm